Šestá blogerka roku 2011

Posted on 26.1.2012

0


Dneska na iDNES zveřejnili výsledky dlouho očekávané ankety Bloger a blogerka roku 2011. Všem děkuju za hlasy! Měla jsem obrovskou radost už z toho, že mě nominovali a že jsem se potom dostala do finále mezi deset lidí. Takže ambice na úplnou vítězku jsem fakt neměla. Považte ty kvanta lidiček, kteří píší pro blog iDNES! A Šírovka mezi prvníma deseti.  No to je hustost. A pěkná radost.

I když všechno musí vypadat strašně ležérně, jakože vlastně o nic nejde a super článek vzniká haluzově a v podstatě sám od sebe (což je pěkná blbina a vyjde to tak jednou za uherskej rok), tak zkusím neusnout na vavřínech, a snad se mi bude dál dařit správně formulovat všechno, co vám potřebuju říct.

Ještě jednou díky z podporu a tady, nebo na iDNESU zase někdy zdarec!

Terez
🙂

Posted in: Milníky