Bournemouth – Čekání na slunce…

Posted on 20.7.2012

0


Fotografie1019

 

Když Bóša odjel fotit do Čech, bez ohledu na extrémně těžko překonatelnou páteční mrtvolnou únavu, jsem se vydala  do Bournemouthu, města na jižním anglickém pobřeží, které omývá voda Atlantiku. Sídlí tam právě moje oblíbená Hanka Němcová, se kterou jsme chodily na střední školu a kterou jsem po sedmiletém odloučení zase nalezla. Bournemouth a Hanka, toť skvělá kombinace. Těšila jsem se, jak se podívám na městečko, kam jezdí zapíjet žal ze ztráty svobody 99% Britských mladých, kteří se to před svatbou rozhodli ještě pořádně roztočit. Ovšem byly jsme obě v takovém stavu, že nás výhled na moře, výprodeje v Monsoonu  i festival gayů a lesbiček nechal celkem chladnými. Dovlekly jsme se domů a zůstaly tam celý víkend, dokud jsme nevypily všechen čaj, nesnědly sušenky a neprobraly veškeré aspekty života v cizině, včetně více či méně jasně definovaných plánů do budoucnosti.

Člověk si řekne, co si můžou dvě baby celé dva dny povídat? To byste koukali! A protože nesnáším plané řeči, nemám ráda stěžování, pokud to nemá konstruktivní důvod a hlavně nějaký VÝSLEDEK, na konci všech těch řečí vznikl plán.

Uffff.

Odjížděla jsem o sto kilo lehčí, s novou nadějí a s důvěrou ve vlastní sny, tak jako vždycky, když člověk odhalí to nemocné místo, na kterém to zatím vždycky ztroskotalo. Hanka objevila svoje místo trosečníka a já taky. Není nadto, být sám sobě a jeden druhému tím nejlepším psychologem. Občas je potřeba si to všechno ujasnit ještě s někým dalším.

To byste chtěli vědět, na co jsme tam přišly, co? Hehe. Každým svým krokem uvádím věci do pohybu. Slibuju, že budu cílevědomá a vytrvalá a že výsledek našich úvah bude brzo vidět.

Mimochodem ty výprodeje v Monsoonu nás nenechaly chladnými až tak úplně. Koupily jsme tam Hance úchvatnou dlouhou sukni. Bože, já jí ji snad závidím.

Spojeno tagy:
Posted in: Anglické listy