Dva týdny prázdnin

Posted on 16.8.2012

0


13

O dovolené doma o slunných dnech zmáčklých do dvou týdnů.

Někde jsem slyšela, že rok začíná prvního ledna a končí na Silvestra. Hm, to mi nějak nesedí. Pro mě ještě rok začíná prvního září a končí po vysvědčení.  Ty dva měsíce mezi tím, nikam nepatří. Jsou to dny plné slunce, a koupání, večerních procházek a nočního ztrácení, dny, které patří úplně do jiných světů, do jiných galaxií a s kalendářním, pracovním nedej bože daňovým rokem nemají nic společného.

Jojo. Léta pracující (a pouze pracující) si ťukají na čelo, ale co se mě týče, je to teprve krátce, co jsem dostudovala a mě ještě stále pojem „příští rok“ evokuje něco jako „příští semestr“.  No a hlavně léto je pro mě léto a nikoliv vstávání ve čtyři a práce v poklusu bez ohledu na počasí. To byl prostě letos drastický šok, který mě rozcupoval napadrť. Pracuju na nejrůznějších pozicích a brigádách od šestnácti let, ale ještě nikdy jsem nebyla tak nekompromisně spoutaná pracovním rozvrhem jako letos.

Navíc ještě ke všem těm okolnostem…

Léto 2012 se mi prostě tak nějak scvrklo do dvou týdnů. Do období dovolené, kdy jsem byla doma. A kde jsem díky sestře a nejbližším kamarádům mohla zakusit trochu toho prázdninového vánku.🙂

Posted in: Zjistila jsem...