Zlom a překvapení

Posted on 16.10.2012

0


Fotografie1266

Mám pocit, že Sofia se po návratu z dovolené náramně uklidnila. Měla jsem nějakou dobu na to, abych předvedla novému vedoucímu své schopnosti, a jak jsem tak bez chyby vedla jeho kuchyni, získala jsem docela dobré postavení. Velmi jemně jsem ho varovala před Sofií, protože mi ho bylo dopředu líto. Všichni ho před ní varovali. Wayen vypadá jako přátelský veselý člověk. Až se Sofia vrátí, rozcupuje ho na cucky, mysleli jsme si všichni. Čekali jsme, co se bude dít.

Prsatá Portugalka však přijela krotká jako beránek. Wayen se mezitím v obchůdku už zabydlel, navzájem jsme se trochu poznali a Sofia, která nevěděla, co od něj může čekat, na to šla chytře. Opatrně. Ani na nás myslím neječela před zákazníky. Pucuje nás jinak jako teenagery. To dospělej člověk nevydrží dlouho a překvapení zákazníci se se zdviženým obočím styděli s náma.

Sofia je sice hrubá, ale není hloupá. Našlapovala s novým šéfem opatrně. Všichni jsme ale čekali, kdy to vypukne.

A tak vám nyní s radostí oznamuju, že čekáme dodnes.

Posted in: Zjistila jsem...