Nasněžilo, a život v Anglii …zkolaboval

Posted on 18.1.2013

0


DSC00347

Photo1777… doslova.

Přestaly jezdit vlaky,  autobusy stály v zácpách, zásobování nedorazilo, poštáci přestali doručovat a u nás v kanceláři ztichly telefony. To asi jak si klienti přestali stavět Lego a koukali se místo toho na zprávy o bílé kalamitě.

Byl vyhlášen stav krize a aby se zaměstnanci stihli vrátit domů ještě dnes, pustili nás radši už v 11:30 hod. Oddělení se zavřelo a ohledně mé zítřejší plánované sobotní šichty se dovím až ráno, jestli mám vůbec opouštět dům.  (Už se těším. Vyrazíme s Boškem na výlet.)

Než jsme opustili budovu a vydali se do chumelenice, zdevastovali jsme tu bílou krásu na dvoře exkluzivní koulovačkou, a mě dostihl okamžik pravdy o tom, že nejšílenější lidi se sešli právě v našem pracovním týmu. (Naštěstí.) Těhotnou kolegyni jsme dopodpírali až k nádraží a já sebou při tom dvakrát řízla. (Jsem však jako kočka, dopadla jsem pokaždé na všechny čtyři. Klouby.) Smály jsme se, jakoby nás pustili z druhého stupně ZŠ – hlavně těm, co šly ráno do práce v balerínách.

Když jsem Claudii, Bettinu a  Piu posadila na vlak (kterej tam možná ještě stojí), vyrazila jsem pomalu, k domovu. Ťapkala jsem labužnicky přes hlavní třídu, kde šílely děti i dospělí, všichni se klouzali a tak nějak culili. Ta bílá barva má možná lepší účinky, než zelená. Někdo by na to měl zpracovat nějakou vědeckou práci, možná…

Photo1775Kalamity jsou fajn. A o téhle si po životě v Liberci myslím svoje.  Mě je například fakt dobře. Už jsem doma. Oklepala jsem se v předsíni, zatopila ve ztichlém domě a šla si do kuchyně s velkým francouzským oknem udělat čaj.

Zamilovaně koukám na bílou zahradu, větve dvou stromků uprostřed se prohýbají pod bílou tíhou. Zvuky se ztrácejí v bílé pěně, horký čaj mi prohřívá ruce a říkám si, že tohle jsou přesně ty svaté okamžiky, které když lidé přehlídnou, můžou si pak stěžovat, že je život obyčejný.

Právě mi přišla zpráva, že video z koulovačky už je na fejsbůku. (Pamatujete na naši těhotnou?) Není nad to, když se člověk umí radovat z maličkostí. Jdu se na to podívat.

 

Posted in: Anglické listy