Nikde na světě nevypadá chlap v sukni tak sexy, jako ve Skotsku.

Posted on 12.3.2013

1


kilt

kiltZdá se mi to, nebo je kostkovaná sukně nad vysokými podkolenkami mužštější, než všechny kalhoty světa? Stojím v městském muzeu skotského města Dundee, a zírám na obrovské plátno, v mocném zlatém rámu na jedné ze zdí postranní galerie.

Tři statní chlapi v mém věku (krasavci) v uniformě národní skotské gardy třímají dudy a trénují. Jeden stojí čelem, takže mě ochromuje svým pevným neutrálním výrazem v obličeji, zatímco mocně duje do skotských dud. Druhý bokem, takže vyniká jeho profil, ostře řezaná brada a výrazný nos. Třetí se ke mě točí téměř zády takže mě omračuje štíhlým pasem pod širokými rameny. Uvolněně nakročený postoj a ta sukně! Pánové prominou, dámy pochopí…hlavně co je pod ní. Vypadá to, že ten kluk nezahálel, že je to highlander jako vyšitý a ta ztepilost mě fascinuje. Takovejhle zadek mají jenom běžkaři a skotští horalové.

Kluci, ještěže jste jenom na obraze. Tak alespoň nemusím nikomu vysvětlovat své neskrývané zírání. Bože, mohla bych alespoň zavřít pusu.

Myslím, že do tý galerie půjdu zítra zas. Koneckonců čeká na mě ještě celá hala zajímavých pláten. Budu studovat tahy štětce a práci se světlem. Třeba najdu i víc inspirativních exemplářů.

😉

Spojeno tagy:
Posted in: Anglické listy