Zpět v Londýně, ve Slough a v LEGU

Posted on 21.7.2013

0


Náš skoro-týden ve Slough, poté co jsme se vrátili z Islandu, uběhl rychle. Vyprali jsme si (joooo!) Umyli jsme se (Joooooo!), potkala jsem se se svými oblíbenými lidmi a zašla se podívat do LEGA. Bylo to fajn. Velké změny jsou tam na spadnutí (zavádí se nová platforma systémů, ve kterých se bude pracovat), ale cítila jsem se, jakobych nikdy neodešla. Stále jako v úlu, i když je vlastně jen low-season, mrtvé období. Jen to, že jsem na recepci obdržela otravnou ceduli s nápisem visitor, návštěva, mě trochu otrávilo.

V domě na Langley Road se do našeho pokoje ještě nikdo nenastěhoval, tak jsme ho zase zabrali. Na zahradě jsem trávila několik krásných hodin na dece. Tráva je tam už vyšší než já, a i když tu divočinu mám moc ráda, asi bych už taky přemýšlela o sečení.  Posrkávala jsem si tam pivo (jedno z těch, které jsem dostala při odchodu z LEGA – tentokrát španelské) a vystřihovala novinové články, které se budou hodit mým studentům při výuce angličtiny.

Nicméně nějaká kvalitní kontemplace uplynulého islandského měsíce mě čeká asi až ve stáří. Rychlost, jakou jsme na toto léto nasadili je ukrutná. Už balíme na šestitýdenní výšlap na kole. Začneme ve skotském Dundee, a přes nejkrásnější kouty Británie se budeme přesouvat na jih, zpět k Londýnu. Jak říkám, je to trochu hukot. Musíme se s Bóšou pevně držet za ruce. Na konci té smršti se vezmeme.🙂

 

 

Spojeno tagy:
Posted in: Anglické listy