Voda jako inspirace

Posted on 12.8.2013

0


voda inspirace

Včera jsme se sice po dlouhé době koupali, tak to bylo fajn. Ale dneska jsme se koupali vedle silnice, u kamenného mostu v řece obklopené zeleným bujným lesem. Kapradinky mi u toho šuměly, a vodní kapičky hrály ty nejkrásnější vodní písně, jaké znám.

Umyla jsem si i vlasy. Stála jsem tam nahá v ledové vodě, ve stínu buků ohlušená vodní symfonií naprosto šťastná. Cítila jsem, jak jsem voda a voda je mnou. Cítila jsem, jak se se mnou dělí o svou svěžest, o lehkost a hravost a zároveň o svou sílu kterou si věky razí cestu tvrdou krajinou a dělá ji měkčí a životaschopnější. Chci být jako voda. Chci být jako ta, se kterou nelze bojovat, protože její síla je magická. Jako ta, která dává život a pomáhá žít všemu a všem, jichž se dotkne.

voda inspirace1

Spojeno tagy: