Cornwall: Plážoví a kavárnoví povaleči

Posted on 18.8.2013

0


DSC06152

Z Bóši se pomalu stává kavárnový povaleč. Posledních pár dní prší tolik, že v kavárnách a hospodách trávíme většinu času. Mívala jsem kavárny ráda, ale čeho je moc… Už ani nevím, co bych si tam dala.

Zatímco cestujeme po Cornwallu stáváme se lenivější a lenivější. A jak tak přepočítáváme míle před námi a dny které nám ještě zbývají, vychází nám že dva dny přebývají. To znamená, že nemusíme spěchat a můžeme lépe prozkoumávat krajinu, kterou projíždíme. Ovšem radostnější je setrvávat jen trochu dýl na místech, kde můžeme sledovat lidi, a nedělat nic. To je jasný.  Číst si časáčky o novopečené mamince Kate, nebo panu Backhamovi a popíjet něco na zahřátí (nebo na schlazení, že). Řekla bych, že v našem případě tedy neplatí lépe a radostněji, ale platí lépe NEBO radostněji. Jsme na cestě už dlouho a naše zvědavost opadává. Proto taky lepší průzkum terénbu necháme na jindy. (Upřímně řečeno, potřebuju už jít zase do práce.)

Ty dva dny, které jsme měli navíc už jsou teď zase minulostí. Strávili jsme je totiž na pláži🙂 Miluju anglický pláže. Tenhle způsob léta je mi náramně blízký a příjemný. Slunce vykoukne jen občas a tak nemá čas pálit. Vane od Atlantiku a mraky vytvářejí přirozené filtry. Navíc, když tak ležíte na zádech, máte na co koukat, jak tak vytvářejí huňaté pompézní obrazy plné odstínů šedé. Anglické léto je fajn. Vymetené azuro mě v létě zabíjí.

I když se přemůžeme a budeme dodržovat disciplinovaný cyklistický režim, zbudou nám příjemné, a řekla bych smysluplně dlouhé polední pauzy. To z nás stále dělá vrcholové sportovce, neboť máme dvoufázový trénink sedm dní v týdnu. Dobrý ne? Když jsem dnes zahlédla svou postavu ve výloze obchodu s kuchyňským vybavením, musím říct, že mě celkem potěšilo, co jsem viděla.  Se spokojeným pocitem jsem zaklapla zámek a sundala si helmu. Když jsem ale viděla svoje vlasy, optimizmus mě přešel.

DSC06156

DSC06157

DSC06593

DSC06660

Spojeno tagy: