Glastonbury: Festival skončil, ať žije festival!

Posted on 18.8.2013

0


DSC06217

DSC06224 DSC06225 DSC06229 DSC06242 DSC06243 DSC06245Neměla jsem možnost zažít legendární Glastonburský festival. Bohužel. Ale věřím, že to musí být mejdan mejdanů! Představuju si, že výborná hudba a neomezené pití, superzajímaví lidé, a všechno dohromady krouží a pluje jako obrovská řeka, ve které se mrská tolik zajímavých barevných ryb, že v ní každý najde sám dost prostoru na svou vlastní originalitu. Ta svoboda je jistě opojnější než silné víno na sluníčku.

A ti lidé! To musí být paráda! Festivalová móda se liší tak dramaticky, jako se liší konformita od těch nejšílenějších a nejindividuálnějších vohozů, který si jenom dovedeš představit. Na festival streetová módá rychle uhyne pod návalem kreativity a osobitých projevů všech těch crazy lidí, kteří se netají jinakostí. Na Fesťáku je všechno povoleno.

Myslím, že já bych měla na sobě  něco jako: obrovský náušnice, na hlavě klobouk se širokou krempou proti slunci. Dlouhou sukni s vysokým rozparkem (vedro!) a indiánskou brašnu přes rameno (na foťák). V ideálním případě bych měla ještě svoje twisty po celé hlavě a bezednou peněženku. To abych někde na dobrém stinném rohu mohla pít jedno ledový kafe za druhým, jak bych mezitím pozorovala lidi, kteří by pravděpodobně byli ještě tisíckrát kreativnější než já.

Není to tak, že by mě zajímaly jen outfity. Vím, že festivaly jsou o hudbě. Já mám hudbu ráda. Asi bych fakt hodně tančila a skákala, nejspíš pod všemi pódii najednou. Ale jde o to, že já fakt miluju, když jsou takhle nekonfliktní lidi sami sebou, uvolnění a originální. Když každej hledá ten nejupřímnější způsob, jakým vyjádřit sami sebe, aniž by museli mluvit.

Spojeno tagy: