Jen tak, o splněných ženských touhách

Posted on 18.8.2013

2


DSC05419

DSC05419Už třetí den ležím a nemůžu se zbavit pocitu zničeného závěru výletu. Přijdeme o dojezd do Slough a o parádních 180 mil jihoanglické krajiny. Musíme jet busem.

Ale přesto mám další báječný zážitek. Na světě není nic sexy víc, než když k tobě přijde tvůj muž, podívá se na tebe jasnýma očima, pohladí tě po tváři a vítězoslavně ti oznámi: „Nedělej si starosti, miláčku, všechno je zařízeno.“ Koukala jsem na něho jako na spásného anděla.

VŠECHNO JE ZAŘÍZENO.

Jako, zařídit VŠECHNO, když (kromě hajzlíků a budky s letákama) není nikde široko daleko nic, ani telefonní signál, ani banka, ani autobusové spojení, když ti dochází prachy a čas už skoro vypršel, to je důkaz lásky a schopností muže – lepší se žena nemůže přát. Zařídit VŠECHNO, když ty nemůžeš dělat vůbec nic, to je tak sexy, že víc důvodů pro to, aby sis tohoh chlapíka vzala, nepotřebuješ.

Takže máme přerezervovanou jízdenku z Exeteru do Portsmouth (takže nepříjdeme o peníze), a navíc koupenej lístek z Portsmouth do Londýna za úplně kamarádskou cenu. Vůbec nechápu, jak to zařídil, protože volání z okna myslím klientský servis National Expressu nezpracovává, ale nemám sílu se ptát. Potřebuju se dát do kupy, abych ujela zítra těch 25 mil

do Exeteru. Bože, mám já to ale MUŽE!

DSC06138DSC06051

Spojeno tagy:
Posted in: Zjistila jsem...