Předsvatební zápisky – Bílá smršť

Posted on 7.11.2013

4


20131011_TaB_svatba_167_WEB_900

20131011_TaB_svatba_167_WEB_900Miluji zkoušení šatů. Ne, že bych jich v životě nazkoušela bůhví kolik. A možná právě proto. Před svatbou jsem si to řádně užila.  Rozhodla jsem se, že to mezi těmi ostatními přípravami bude moje „nevěstovská“ odměna. Ohromě jsem si užila 5 brněnských salonů a jeden liberecký,  a asi patnáctery šaty během různých zkoušení. Báječný čas.  Všichni se vám věnují (pokud si ovšem dohodnete schůzku předem), všechno je krásně bílé, připravené, nádherné (pokud ovšem nejdete do svatebního salonu Bella v Brně), všichni jsou příjemní a roztomilí. Věřím, že zkoušení svatebních šatů patří mezi významné okamžiky života ženy.😀

Teta mi poradila, že si mám v salonech každý šaty vyfotit, že jsou prý každý jinak „fotogenický“. Tak jsem fotila. Ovšem doma, při porovnávání jsem zjistila dost deprimujícíc věc. Že totiž asi není zbytí. Všechny šaty v závěru vypadají úplně stejně! Více či méně jako když se omotáš prostěradlem. No peklo. I zařekla jsem se proti korzetům s holými rameny a vydala se hledat rukávky, krajky a všechny ty neokoukaný prvky, který se mají objevit v kolekci 2014. Ovšem, jak mi potvrdili ve většině salonů, kolekce 2014 dorazí na začátku listopadu. To je značně nemilá zpráva, když já mám svatbu jenom o pár týdnů dřív.

Proč  jsem si nevzala hned ty první, když byly  (i s odhalenými rameny) perfektní? Hm, čistě proto, že jsem byla zvědavá.  Tohle je intimní článek. Zde jsou některé moje varianty:

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Photo1986Photo1985 Photo1984

V salonu Svatení ráj, jsem měla na sobě nádhernou róbu, hodnou princezny Diany, ale slečna asistentka nesprávně mačkala spoušť foťáku, takže je zvěčněné nemám. (Vrrrrr…) Ve svatebním slonu v Liberci jsem si zkoušela (velmi lákavou)  gotiku připomínající róbu s lodičkovým výstřihem a širokými šifonovými rukávky jako Guinevera…. Fotka je někde pryč… sorrrry….

Nakonec jsem dopadla zhruba takhle. A i když jsou šatky nevěstina radost a je to třeba i to první, čím se při svatebním plánovaní tak nějak zabýváš, žejo, co si budeme povidat, není to na veselce zdaleka to nejdůležitější. Jak bych mohla ten den být tolik šťastná, kdybychom kolem sebe neměli naše „oblíbence“ a ty nejbližší…

DSC_0274

P. S. Mám podezření, že nejkrásnější byly stejně družičky. (Kočky, že jo?!) No dobrá, ale já jsem každopádně byla nejšťastnější…

🙂

♥ + ♥

(další foto najdete na FB)