Ať žije dřevěná koza!

Posted on 19.1.2015

2


jednorozec

No, tak to je pecka, řekla jsem si, když jsem zjistila, v jakém čínském znamení bude následující rok. Hustý. Chvála Bohu!! Tak po rychlém a trochu splašeném roku ve znamení koně je tu koza. Třikrát zdar, že je navíc dřevěná.

Nebudu přepisovat celé poselství o tom, co to znamená, klidně si to přečtěte tady: Čínský horoskop na rok 2015. Ale věřím, že i bez čtení jste cítili, jak ten rok 2014 zběsile prosvištěl. Jako ten kůň. Valil hlava nehlava, pátek nebo svátek, aniž by se zastavil, nechal se obdivovat, nebo dokonce pohladit. Připadá mi, že jsem jen stála a s údivem sledovala, jak ve zrychleném módu vychází a zapadá slunce, listy v mém týdenním kalendáři se samy otáčejí a já neustále jaksi zadýchaná se snažím popadnout dech, či urvat kousek času na procházku bez telefonu.

Bylo součástí mého Sylvestrovského rozjímání, ponimrat se trošku v událostech toho roku, abych si aspoň připomenula, že jsem byla živa, že jsem vlastně byla u toho, a že jsem měla nějaký podíl na všeobecných změnách k lepšímu.

S úlevou jsem zjistila, že ten rok nebyl vůbec promarněn, přestože procházek bez mobilu a kafíček na balkoně bylo pomálu. Na začátku roku jsme se jala piplat své podnikání, a hle, ke konci roku vidím, že se už jedná o životaschopnou aktivitu, o kterou se mohu finančně opřít. To byl tedy velký úkol „koního roku“. Ráda to přirovnám k malému dítěti. Už capká.😉

Začala jsem tančit, přestala zpívat, přijala první šek v USD, prošla sparťanským tréninkem, vyrobila první pampeliškovej sirup, přestala nahánět kamarády na kafe, kteří o mě nestojí, začala smyslupně spořit, přestala se snažit všem zavděčit, omezila maso a bílej cukr, naučila se vařit turecké speciality (konečně), přijala jsem výzvu ve formě tlumočení pětihodinových přednášek, vyvinula tři neakademické metody pro vyučování anglického jazyka (ou jéé), zjistila jsem, že milovat svou práci je něco jako šlehnout si emocionální double espresso s čokoládovým croasantem pokaždý, když se blíží jinak standardní situace, kterou všichni nenávidí: pondělí ráno. Nebo vlastně každý ráno. Milování bez kondomu. Řízení na ledovce. Umývání oken v pátým patře. První taneční vystoupení v podprsence. Vymalování bytu. Našla jsem vynikající kamarádku a geniální spřízněnou duši. Poprvé si nalepila řasy aniž bych si poškodila oční bulvu. Pronajali jsme si s Milým kancelář, seznámili se se sousedy (a přátelství zpečetili večírkem).

Mno… sice jsme rok 2014 viděli jako z rychlíku, ale díky malé rekapitulaci si člověk vzpomene.🙂 A protože rok dřevěného koně začíná až 19.února, vejde se nám tam ještě zimní dovolená, což taky považuju za parádní úspěch.

Každopádně, charakteristiky roku následujícího vypadají u většiny zdrojů následovně:

„Modrá Dřevěná Koza, symbol a vládce roku 2015, se dívá na svět jako na bohatý, plodný ovocný sad, ve kterém by měl v ideálním případě vládnout klid, mír, pokoj a harmonie. Není třeba tvrdě pracovat, a přesto můžeme bezpečně plout s proudem času, ve kterém jsou všechny události určené pravidelně po sobě jdoucími sezónami.“

To je bezpochyby parádička a jsem ráda, že ta divoká jízda na koni zkončila. Teď nás čeká rok s kozou. Vždycky se svých přátel ptám, jaké jsou jejich plány, a tak si ráda počtu, jaké vize pro rok 2015 máte vy. Podělíte se?

Zdravím,

Vaše Krysa