Nemůžu tomu uvěřit! Část první i část druhá.

Posted on 1.9.2015

0


Allergy

Část první, květen.

Nemůžu uvěřit, že jsem byla tak uvědomělá!  Mít svatbu na podzim, byl ten nejlepší nápad, na jaký jsme nakonec přistoupili. Věděla jsem to totiž. VĚDĚLA! HEPČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!

Je jaro. Moje nejoblíbenější část roku. Vzduch je vlahý, všechno se zelená a voní. Hepčíííí! Je to prostě krása… kde mám kapesník… Jaro je super i kvůli oblečení. Můžete volně vrstvit, vlát rozepnutá s hedvábnou šálou kolem krku a být trochu kreativní. Můžete točit nejrozmanitější punčocháče s potiskem a lehké legíny, ale ještě pořád se neuvaříte v kozačkách. SMRRRRK.

Můj obličej je sice trochu méně zvladatelný, než obvykle…opuchlé oči, červený nos…, ale jaro je jaro. Období nových začátků, radostné energie a optimizmu.

Vdávat se na jaře by v sobě podle mého mělo spoustu nádherné symboliky. Byla jsem dokonce ochotná zorganizovat ten slavnostní den v květnu, navzdory všem pověrám. (Pověry jsou pro víte koho…)

Přesto jsem přešťastná, že rozum zvítězil nad mou dětskou rozverností, protože vdávat se na jaře, vypadala bych jako nevěsta poněkud nešťastně.

Myslím, že ani kdybych si nechala udělat profi make-up, můj roztékající se nos a oči by nevydržel ani zafixovaný lakem na dřevo. Možná bych i nechtěně zničila šaty a tím by se svatba i prodražila, protože bych si při prudkých nádeších předcházejících naléhavé kýchání rozervala krajkový živůtek.

Část druhá, září.

Jaro miluju, ale podzim je podzim. To uklidnění, zvnitřnění, barevné stromy a mírumilovné teploty zdají se mi být vynikajícím základem pro příjemnou svatbu. A když o tom tak přemýšlím, je to vynikající období pro dovolenou, závody (třeba můj poslední Spartan Race), pro malování (třeba dětského pokoje), nebo pro poslední fázi těhotenství. Třetí trimestr je opravdu trošku záběr i pro trénované tělo. Letos se na podzimní měsíce těším ještě víc, než jindy.

🙂