Externí paměti

Posted on 28.6.2016

0


_DSC1095

Stahuji obrovské množství fotek. Stalo se to už takovým milým zvykem, že fotím. Dělám obrázky míst a okamžiků, která se mi líbí, na která nechci zapomenout, a která chci potom třeba přidat k článkům. To je myslím moje hlavní výmluva. Co by byl článek bez fotky?

No jo, ale taky si  uvědomuji si, že potom existuje nesčetně věcí, které bych si bez těch fotek vůbec nepamatovala. To mě teď trochu vyděsilo. Nepřeháníme to náhodou trochu s těmi „external devises“? Všechno je tak nějak mimo nás. Na paměťovkách z foťáků, na fleškách a v souborech na discích. Ztracené a zapomenuté paměti uklizené ve stromové struktuře adresářů, uložené pod vrstvami jiných uloženin. Nebo naházené v kalendáři s automatickým upozorněním na narozeniny, výročí a uzávěrky.

Co se stane, když mi vybouchne počítač a všechno zmizí? Zůstane mi vůbec něco v hlavě? Bože, to je děsivé. Šílené.